Rejestracja / Logowanie / Przypomnij hasło

Pomoc

Pomoc
Informacje praktyczne na temat działania aplikacji,oraz opis ogólny koncepcji programu lojalnościowego . Jak się zalogować, jak dodawać punkty, wydawać nagrody, wysyłać SMS i emaile do klientów. Jak zdefiniować system poleceń oraz generować raporty.

Koncepcja
Administrator programu wydaje swoim Klientom karty klienta. Każda z kart ma unikalny numer, za pomocą którego Klient jest identyfikowany w systemie. Po zakupie produktów lub usług sprzedawca odczytuje numer karty czytnikiem oraz dodaje na konto Klienta ilość punktów odpowiadającą wartości zakupionych towarów i usług. Klient może zalogować się do systemu na swoje konto w celu sprawdzenia stanu punktów. Zgromadzone punkty może zamienić na nagrody określone przez administratora programu.
Administrator może kontaktować się z klientami przez SMS lub email. Ma również możliwość wynagradzania dodatkowymi punktami Klientów, którzy polecili jego produkty/usługi innym klientom.

Aby uruchomić program lojalnościowy Jola wystarczy:

  • zalogować się jako administrator – (opis poniżej - Logowanie do systemu)
  • założyć konta ekspedientom (sprzedawcom) – zakładka ekspedienci-> dodaj
  • dodać klientów do bazy danych – zakładka klienci → dodaj
  • zdefiniować współczynniki w zakładce Promocje

Ekspedient po zalogowaniu na swoje konto może już dodawać punkty – zakładka dodaj punkty.

Logowanie do systemu
Aby zalogować się do programu należy kliknąć na link logowanie znajdujący się w prawym górnym rogu okna aplikacji, po czym wpisać login i hasło uzyskane po wypełnieniu formularza kontaktowego. Aby otrzymać dostęp do wersji demo aplikacji prosimy wysłać zapytanie przez formularz kontaktowy. Po zalogowaniu do systemu Administrator tworzy konta do logowania dla swoich ekspedientów (sprzedawców) i klientów, oraz wprowadza dane klientów do systemu. Numery kart oraz dane klientów mogą być również wprowadzone do systemu automatycznie po przesłaniu pliku w formacie .csv. Prosimy o kontakt telefoniczny lub emailowy w celu uzyskana więcej informacji na ten temat.

Dodawanie punktów i wydawanie nagród
Za dodawanie punktów odpowiedzialni są ekspedienci (sprzedawcy). Punkty mogą być również dodawane automatycznie, bezpośrednio z systemu sprzedażowego klienta (Optima, Insoft, Symfonia, Subiekt i inne). Podczas zakupu klient przekazuje kartę ekspedientowi. Ekspedient odczytuje numer karty skanerem lub ręcznie i dodaje na konto klienta kwotę odpowiadającą kwocie transakcji. Jeśli klient chce zamienić punkty na nagrodę – stosowna ilość punktów jest odejmowana przez ekspedienta

Pomoc
Admnistrator, Klient i Ekspedient mogą w każdej chwili skorzystać z pomocy dotyczącej okna aplikacji, w której się znajdują. W tym celu należy kliknąć w ikonkę pomocy znajdująca się w prawym dolnym rogu każdej podstrony.

© Trigona Sp. z o.o. 2006 - 2019 powered by racus.pl